Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 4 december 2013

På gång


Se där! Nu är jag igång igen.
Nyinhandlad stjärna till lillebrors rum och för endast 6.90 vid Village i Vasa så tycker jag den är riktig snygg.
Det går lite trögt ändå i kväll. Molande huvudvärk har aldrig varit nån hit när nåt ska utföras så jag har just försökt mota den med två kaffekoppar och fick halsbränna på köpet. Tack för det.
Skulle bara ta en liten paus med kaffekoppen framför datorn men se här blev gubben och jag sittandes för att kolla flyg ut i världen. Resfebern gror sakta men säkert i huset.
Men först ska här hängas stjärnor, hemförlovning, födelsedag och jul ska firas i denna månad. Sen kan vi börja fundera på att flyga och fara. Underbara december!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar