Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 14 maj 2014

Det börjar arta sej


Så mycket några spröjs kan göra på ett litet hus.
Tror det går som det brukar göra att det blir nån meter för lite fast vi räknat och räknat, vi håller på att bli riktiga kändisar på byggvaruhusen inne i stan.
Snart är det bara att måla på utsidan och fixa dörrarna en gång till. På den här bilden ser ni hur färgen lossnat i vinter. Nån form av stensättning ska komma där vid dörrarna så småningom, kanske av de tegelstenar som slapp av från golvläggningen.
Hursomhelst så har det blivit ett hus att trivas i. Ännu för ett år sedan var det bara en avlägsen dröm som jag egentligen aldrig vågade hoppas på. I dag står det här tack vare mina familjemedlemmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar