Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 15 maj 2014

Min oas


Uppretad och stressad över en massa skit som finns omkring en.
Småsaker som bara stjälper och absolut inte hjälper eller gör nånting bättre.
Då är det så otroligt skönt att ha en oas att gå till. Vi har i dag målat spröjsen på utsidan och tittade oroligt upp på de mörka moln som kom men tack och lov höll de sej undan.
Så pysslar jag på där inne som en gammal tant och flyttar krukor lite fram och tillbaka. Sätter mej en stund och bara njuter. Väntar att nån ska komma ut med kaffet och njuter lite till.
Vad vore min vardag utan detta hus, min oas utan stress och konstiga funderingar.

2 kommentarer:

  1. Alla behöver en plats att njuta av och nu har du tydligen hittat din, härligt. Nu lär ju värmen komma så snart får vi boka in en kvällsnjutning i ditt vackar hus :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut Annika, det närmar sej :)

      Radera