Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 11 december 2015

En ledig fredag


Vi har en solig och vacker ledig fredag gubben och jag.
Det känns inte så mörkt  angående Zeb i dag och det är ju skönt att man kan få lite distans till det hela. Det blir tungt om man ska sörja varje dag utan i stället ska vi fokusera på de dagar han är bättre och njuta så mycket vi kan med vår lilla vän. I går fick han sitt värktablett för den här månaden och det märks genast i dag att han är rappare i stegen. Vi var ut på en härlig skogspromenad på för middagen.
Vi har fått upp en ny kökslampa och fick ta ner den fula "väälkomi ti mommos" lampan. Förvånad att den kom redan eftersom den inte skulle hinna till jul då jag beställde den.


Blåbärsriset blommar vackert nu.
Borde ta och packa en resväska här under dagen. I kväll flyger vi till Stockholm och det ska sitta  fint så här strax före jul.

2 kommentarer:

  1. Ha så trevligt i Stockholm :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Bara vi kommer oss iväg ;) Försenat flyg :(

      Radera