Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 30 december 2015

Mommos fjälli


Min mamma fick frestelsen stor när hon i går var till sitt fjäll som vi alltid kallat till mommos fjälli.
Namnet har kommit av att hon med jämna mellanrum tagit de små barnbarnen med på picknick dit. Det började med mina barn och har fortsatt av bara farten. En fin sak som barnen alltid kommer att minnas. Så i dag tyckte jag att gubben och jag kunde ta våra kameror och åka dit en sväng. Så länge sen jag varit dit att jag var osäker på om vi skulle hitta. Kanske lite mera igenväxt men nog stod det där alltid, fjället.


Ett fantastiskt ställe för barn att leka på, massor av vit mossa och bra sittställen för saftpauser.








Rostiga gamla bilar till alla småpojkars glädje.








Så ja. Det var dagens rejäla bildbomb.

2 kommentarer:

  1. Oj oj så fina bilder he e nästan så ja vart rörd �� mamm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästan rörd ska du vaar. Int all mommor som har ett fjäll!

      Radera