Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 1 december 2015

En tisdag


I dag har jag kört tisdag i ett lugnare tempo än i går.
Städat skåp i hjälpköket och "snarvlat" bort lite tid med svärmor över en kopp kaffe. Visst kunde jag bli van med att gå hemma också, ganska skönt att ta sina dagar som de kommer.
Lite julpynt har kommit fram och så mycket mera blir det inte. Det är nog nånting som blivit enklare med åren. Förut skulle det vara tomtar och glitter i varje vrå. Allt jag önskar mej nu är en ståtlig gran.
I kväll fortsätter skolan och Artist Talk.
Dagens bild har jag snott från mina upphängnings hjälpredor i går.

2 kommentarer:

  1. Heja dig! :D Roligt att följa med din framgång och att du vågar...för du är ju såå duktig!

    SvaraRadera