Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 22 juni 2016

En alldeles mycket bättre dag.


I dag äntligen, så väntade Winnerbäck i min postlåda.
Han fick sen följa med till Sundby där fyra studerande skulle träffas. I atelje´n innanför den vackra dörren på bilden vägde vi upp färgpigment som vi skulle dela på. Så förståndiga var vi nog att vi inte började måla, då hade vi aldrig fått nån ände på kvällen. Istället satte vi oss med varsin kaffekopp och pratade bort en stund. Vi kanske tar ett målartillfälle senare i sommar. En kvällsstund är så kort.


Vackra vackra jordfärger och några syntetiska. Min konstnärssjäl känner sej otroligt rik just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar