Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 16 juni 2016

Torsdagsregn


Ett riktigt mysväder på gång.
Det här kan jag gilla lika mycket som solsken vilket är en fördel då vårt väder är så omväxlande.
Blev ett frissabesök efter arbetet och därifrån direkt till biblioteket. Stor katastrof om man inte har nåt läsbart när det verkligen ges orsak att inte göra just nånting annat än sitta i soffhörnet med en god bok. Så jag plockade tre stycken på måfå och hoppas på det bästa. Åtminstone en borde ju vara bra.
Rensat undan lite kläder som bara ligger och tar plats. Sånt man inte haft på en fem-tio år och plockar och plockar. Nu åker det ut.
Så det är bra med regndagar då man kan gå igenom ett skåp eller två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar