Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 10 juni 2016

Fredag


Gubben firar födelsedag i dag.
Och jag sov som en stock i natt och vaknade inte i tid så han fick göra sitt kaffe själv före jag alls hängde med. Nåja som tur är tar vi rätt så lätt på detta med att bli uppvaktad.
Vi har haft en liten kaffebjudning med hans föräldrar och våra söner i kväll.
Nu smattrar regnet gemytligt på taket och jag ska slå mej till ro med boken jag håller på med, Karin Erlandssons Missdåd som utspelar sej i Nykarleby trakten. Kan varmt rekommenderas.
Packar också skolväskan en sista gång den här terminen. Lördag och söndag har vi äggoljetempera med Tanja Aumanen. Det ser jag fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar