Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 30 augusti 2016

Det går bättre nu


Som en ny människa i dag igen. Toppen!
Temat flytt är ständigt närvarande och jag började sprätta gardin sömmar genast efter jobbet.
Förlängde, sydde, tvättade och strök och så till lägenheten för att hänga ännu halvfuktiga gardiner.
Men det blev bra i slutändan. Storebror kom traskande över och så satt vi där mor och söner och hade en väldans trevlig stund. Så glad att vi kan ha en så bra kontakt, men så får man anstränga sej hela deras uppväxttid också, att se dem, ge dem tid och förtroende.
Sprang in till bibban och hämtade Sarenbrants nyaste bok som jag har haft reserverad i lång tid före de alls fått den. Så nu ligger flera kvällars härlig läsning framför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar