Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 6 augusti 2016

När man kommer av sej


Hade tänkt ut den här dagen så fint.
Eftersom regn var utlovat så skulle det bli perfekt målarväder här inne. Regnväder blev det men så mycket annat ställde om min fint planerade dag så till sist satt jag här och fick ingenting uträttat.
Men vad gör väl det. Målardukar färg och penslar finns kvar till nån annan dag i stället.
Tog faktiskt in lite av kryddodlingen och frös in för kommande behov. Doftade så gott av kryddor en lång stund efteråt. Timjan är en stor favorit som jag vill ha lite av i all mat nuförtiden.
Nu på kvällskvisten gick vi över till grannhuset där Sanders dop skulle hållas. Doppade halv fördärvad av tårtbuffe´n. Men man måste passa på när man vet hur man har det ställt hemma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar