Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 31 augusti 2016

Utetimmar


Ett milt härligt väder har vi som gjorde att det blev ett par utetimmar i kväll.
Växthuset behövde en ordentlig uppstädning eftersom hela Esses bullflugofarm tycks ha tagit livet av sej där. Hua!
Sen kom jag på att det borde höstgödslas och hittade till min stora glädje ett ämbar med höstpepplor till mitt förfogande. Jag säger bara att varje trädgårdsmästare skulle ha blivit grön av avund om de sett den effektivitet jag behärskade och den schwung jag hade i handleden när pepplorna flög över backen. Ja jösses va bra man kan va ;)
Det där med att höstgödsla, det är min grej det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar