Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 10 augusti 2016

Fina färger



Det var nånting speciellt med ljuset och färgerna.
Gick ut och kunde konstatera att jag måste in efter kameran igen. Tycker det är riktigt fint när solen lyser upp syrenhortensian som ännu inte blivit vit i sin blomning utan är så där vackert limefärgad.
Det är ett vackert kvällsväder på gång trots att det blåser en aning.
Ska strax ta mej ut på länk med doggen och så ska dagens skörd av hallon plockas.
Känns som om jag vaknar till liv här på kvällskvisten. Nåja bättre sent än aldrig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar