Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 20 december 2016

Där står den nu


Där står den nu, granen.
Lika sparsmakad som resten av julen i detta hus. Enkelhet är mitt ledord detta år.
Men den doftar jul och det är huvudsaken. Det blev alltså en jul som går i naturtoner. Ganska många bruna bollar i granen som inte syns på den här bilden.
I kväll ska syster och jag med våra familjer fira vår jul kring kaffebordet hos farmor. Hon har program med sina barn i själva julhelgen så vi tjuvstartar nu för att få lite julkänsla tillsammans.
Risgrynsgröt och plommonkräm puttrar på spisen,mmm...
Borde man städa också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar