Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 9 december 2016

Mitt kreativa kaos


Det har kommit att bli mitt favoritställe jämte soffan, mitt alldeles egna hobby/målarrum.
Här tillbringar jag gärna min fritid så mycket eller lite som nu hinns.
Nu äntligen är det fredag kväll, tycker veckan varit lång fast det bara blev tre arbetsdagar. Ska just sätta oss för en bit mat och sen kanske jag får nån timme här.


Jag har tänkt få till en Zeb på pappret och har dragit de första trevande linjerna.
Härifrån finns det två vägar att gå, lyckas eller misslyckas. Tiden lär visa.
Ha en underbar kväll ute i stugorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar