Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 18 mars 2019

2 x stan


Har blivit nästan för mycket av stad i dag.
Nykter till arbetshälsovården från morgon för provtagningar. Tror inte många tog sej torrskodda till arbetet över stadens gator. Mitt på gatan var det rätt torrt annars bara vatten och snömodd.
Efter arbetet var det bråttom igen. Denna gång med käken till Levada Fysio där jag fick uppmasserat både käk och vänster lår. Fina pipor.
Efteråt hade jag träff med en kompis över en kaffe och vi gottade ner oss i hjärnans förunderliga funktioner. En kram i regnet och så gick vi åt varsit håll igen.
Kompisträff en slaskig måndag piggar upp vilken slaskig måndag som helst. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar