Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 25 mars 2019

Dagens lista


Dagens bästa - När jag promenerade till biblioteket och solen strålade.

Dagens näst bästa - Att jag var hemma igen när snön började yra omkring.

Dagens trevligaste - Att sitta ner med svärmor och fundera om allt möjligt.

Dagens skönaste - Ligga i ett varmt bad.

Dagens roligaste - När jag hade gjort blomkålsgratäng och gubben kom in och trodde det var golvsilen som gick torr och började fylla på vatten. (skrattar ännu och blomkålen fick jag äta själv)

Dagens hejarop - Till alla duktiga och kloka kvinnor.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar