Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 30 mars 2019

Ta mej till havet


Vi tog en titt på läget med badsäsong i Fäboda.
Får nog lov att vänta ett tag till. Skönt var det i alla fall att dra lungorna fulla med havsluft.


Vackert också på vintern fast smått kyligare.


Min egen proffsfotograf.


Här hemma har vi tagit ner ett stort äppelträd. Skönt att det är borta när det ändå inte gav nån bra frukt.
Jag har städat upp drejskivan efter att jag drejat upp 25 kilo av rödleran. Det sista gjorde jag som en väggtavla, tänkte att den kan bli fin med färg i ristningarna och resten i ursprungsfärg.
Nu tar jag tag i blandningen blå/röd lera så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar