Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 1 mars 2019

Hald käftan, no dansar vi


Välkommen du sköna fredag kväll.
Lättjan har varit stor här hemma. Suttit och läst boken Flickan från paradiset och om än jag bara är i början så gillar jag denna väldigt mycket.
Så har vi sett Gambämark på Arenan vilket jag rekommenderar alla att göra som inte fick arslet ut till Vasa när det begav sej. Visst, lite tråkiga partier ibland men desto bättre då däremellan och jag kom riktigt igång mot slutet vilket visade mej vägen till kvällens rubrik. Detta ska bli mitt mantra tror jag.
I morgon tror jag att jag ska bege mej ut på lite shopping, det har ännu inte hänt på detta år. Våren börjar visst riva i kärringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar