Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 29 mars 2019

Naturmedicin


På förmiddagen när jag stod mitt bland dammsugarslang och skurhink fick jag en stundens ingivelse och messade en bekant som jag nästan visste var hemma om hon hade lust att komma över på en kaffe. På två röda var hon här och vi satt ett par timmar och bara pratade pratade pratade över en slät kopp kaffe. Det var ta mej tusan det bästa jag gjorde under dagen, borde verkligen gå mera på stundens ingivelse.


Efteråt gick jag ut i skogen och kramade ett träd. Naturmedicin då den är som bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar