Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 15 april 2012

Att drömma lite grand



Egentligen finns det väl ingen som orkar med vädret nu, trist och grått.



Därför tycker jag vi öser på med lite sommarbilder jag hittat i dag i brist på annan sysselsättning.



Nästan så man längtar ihjäl sej.



Svårt att förstå att det kan vara så grönt när allt nu är i gråbrun skala.



Zeb kör träningspass i trädgården.

Det har varit en innedag nästan hela dagen. Istället för att deppa ihop totalt har vi lekt höst och grillat korv i spisen och tänt ljus. Plötsligt blev det en mysig och ombonad kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar