Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 17 februari 2015

Innekväll


Det blev en lagom slö innekväll.
Vinden viner runt knutarna igen och ingen vill ut, inte ens hunden.
Har suttit och bläddrat i gamla fotoalbum och det är en verklig trevlig sysselsättning när man inte känner sej inspirerad att göra något vettigt.
Mycket är det ju det här med ungarna. Det finns massor av bilder på dem och hur värdefulla är inte de nu sen de är vuxna män. I flera album finns våra lapplandsresor och där är ungarna med. I skidspåren, i backen, i stugan, ja överallt. Riktigt så jag önskar att de skulle vara små igen och följa med, så roliga dagar vi haft tillsammans däruppe. Den här gången blir det annorlunda, men säkerligen trevligt ändå.
Men alltså dessa fotografier. Hur glad är jag inte att vi sprungit omkring med kameran jämnt och ständigt.
Kissekatten är det en tid sen jag skissade upp och tror inte jag haft den här på bloggen. Det blev nu den bilden när jag just i kväll inte ränt runt med kameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar