Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 13 februari 2015

Så kom fredagen


Och jag sitter här med rödsprängda, torra och irriterande ögon. Det fick jag i dag när jag sågade koppar i rasande fart så vinden bara tjöt ;)
Men en natts vila med nedsänkta ögonlock och lite droppar borde göra susen.
Men vet ni fredagen kom och före den sedvanliga matshoppingen i staden bjöd gubben ut mej på cafe´ och det blev en pajbit med fetaost och spenat och en stor balja kaffe.
Det gav mej ork att ta tag i själva matinköpen. Han är nog verkligt fin den där gubben, alltid vid min sida när jag behöver det som mest.
Nu ska jag bara vara de här några timmarna jag orkar vara vaken till. De lär inte bli särskilt många om jag känner det rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar