Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 18 februari 2015

Inspirerad


Men i dag har vi väl haft en skön dag.
Solen har lyst utanför fabriksfönstren och jag har längtat ut.
Tyvärr hann den nästan börja gå ner före jag hade möjlighet, men en blek vårvintersol fick jag ändå lite av. (Bilden är inte från i dag utan från en annan blåsig dag.)
Videkissorna är i full gång och jag måste bara stå och beundra de stackarna som borde sova ännu.
Men jag blev inspirerad av frisk luft och de små dunbollarna och gjorde en liten makeover i köket i kväll.
Det behövs inte mycket, men jag satte en färggladare akvarell i en tavelram och in med lite pasteller. Tvättade fönstren och skurade golvet och så in med en ljusare matta. Nu är det ett mycket fräschare rum med en liten föraning om vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar