Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 23 februari 2015

Sjukstuga


Det blev en sämre måndag än vad jag tänkt mej.
Jag med ordentligt magont och Zeb med tassen i en stumpa så han inte slipper slicka ett sår han har.
Men i det stora hela har vi klarat oss bra och gett varandra stöd. Han har legat som ett varmt omslag över magen min och själv blivit kliad bakom öronen.
Än är inte mitt onda över men jag hoppas på nåt slags underverk inför morgondagen. Sömn är många gånger den bästa medicinen.
Och sonen som befinner sej i Falun, honom såg jag på tv i går kväll och plötsligt var backhoppningen riktigt intressant. Eller publiken då kanske.


Teckning från dagen.


Och till sist ett porträtt från igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar