Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 16 april 2015

En kväll på stan


Eller sen eftermiddag om vi ska va petnoga.
Jag hade mycket att uträtta efter arbetet i dag. Min släng så det ryker iver gör att väskor har hopat sej i hjälpköket sen i lördags när ett lass åkte i väg. Så vi fick ta en sväng via roskisen och sen vidare mot stan. Hade tavlorna fartyget och fiskegubben till Studio T-A för att välja ram och samtidigt gick vi igenom lite fotografier som ska till ett fotoalbum. Snart är julen här och jag har börjat förbereda mej.
Till Musti och Mirri för att byta de för små tossorna och istället fick Zeb två stora godispåsar. Stackarn som haltar riktigt ordentligt nu och vi inte har en aning om vad som hänt. Alltid är det något
med vår zebupojk.
Vid det här laget var gubben hungrig och vi invigde mr. Bank som finns i det nya snygga huset vid gågatan. Ett verkligt lyft för centrum må jag säga.


Gillade förstås deras tjusiga lampor.


Mysig inredning men aningen trångt och för skramliga stolfötter.


Som de pizzafreak vi är fick dessa godingar riktigt höga poäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar