Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 8 augusti 2015

En fin avslutning


Jag ville så gärna göra något den sista egentliga semesterdagen.
Som för att riktigt ta ut det sista och lägga till i minnesbanken över den här sommaren.
Så vi hoppade på Mässkärsbåten som for ut från Gamla hamn denna vackra fredagskväll. Började med att äta god mat på restaurangen och sen strövade vi omkring på ön. Mötte flera bekanta som fanns i hamnen med sina båtar och blev att prata länge med dem. Så mycket mer finns inte att skriva utom att det blev en härlig kväll där jag njöt till hundra. Bilderna får tala för sej.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar