Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 2 augusti 2015

En söndag


Lekande pojkar på stranden.
Det var den planschen jag ramade in igår.

Och idag har vi kört söndag och vaknat till mängder av regn. Men det svängde och vi fick en solig och varm dag från eftermiddagen.
Mamma har bjudit på försenat födelsedagskaffe och vi (mamma syster och jag) tycker att det snart är dags att planera in en ny mammabarn resa. Det borde helt enkelt göras till tradition.
Snart kör sista semesterveckan igång och bäst att inte tänka framåt utan bara njuta av stunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar