Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 30 augusti 2015

Söndag








Jamen det blev ju en riktigt härlig kväll igår.
Varmt var det och jag som burit plädar ut till växthuset fick bära in dem igen oanvända. Trots att det var som ett mindre krig ute i byarna klarade sej Zeb ganska bra. Vi spelade fotboll med nerfallna äpplen och det distraherade honom tillräckligt mycket. Men han har sovit vid min sida på golvet i natt. Tryggt och bra.
Och i dag har vi igen förundrat oss över den fantastiska värme som kom som en sensommargåva till oss frusna nordbor. Har njutit söndag med vår lilla familj samlad runt mat och kaffe. Fantastiska stunder att ta tillvara, och glädjas åt allt som diskuteras och kan diskuteras. Det ända som i slutändan betyder nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar