Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 24 augusti 2015

Varför gå den logiska vägen


Visst är det fint när folk som är ute på resa eller dylikt tänker på en.
Det har varit Formex mässa i grannlandet och en från kontoret var på trendspaning ett par dagar. Ernst var förstås där i sin alldeles egna monter och hon retades med mej genom att skicka foton av honom. Men så snäll var hon nog att hon i dag dök upp där jag satt i all sköns ro och lödde koppar med en plansch i högsta hugg.
Så nu har jag en alldeles egen Ernst bild på 40*60 cm men alla var inte lika glada åt den. Lillebror var misstänksam genast och undrade om jag verkligen tänkt ha den framme? " Riitti på sant så tål ja int a te kaarn na! var hans spontana reaktion. Men nu är den uppe. Lite dold för lillebror och rätt bra kamouflerad. Tror också gubben kan leva med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar