Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 19 oktober 2015

De tre tingen


Hunden är motionerad.
Familjen matad.
Mysbyxorna på.
De tre viktigaste tingen en måndagkväll när omvärlden läggs in i dimman.
Jag har bestämd att det blir måndagsmys i soffan, med en ny egenhändigt gjord kudde. Min sticksöm och en balja kaffe. Det bästa man kan ta sej för just nu.



Det var ju så sant, jag har fått svaret från dygnet jag hade holtern.
Små extraslag registrerades men inget att bry sej i. Dessutom har jag så låg vilopuls nattetid att det inte skulle gå att medicinera mej. Så vi fortsätter som förr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar