Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 12 oktober 2015

Solen kom och gick


Och solen kom fram trots allt  och jag bestämde mej för att kratta lite löv.
Flera kärror blev det bara under de tre pilträden och så är det endast en bråkdel som trillat ner än så länge. Det skulle också klippas gräs en sista gång i höst men se det ville inte gräsklipparen och jag tänkte på de där fåren än en gång, de är åtminstone självgående.
En målning fixade jag till i går men nu visas inget här på bloggen före december utan istället hoppas jag att ni som har möjlighet tar er ut till Bennäs biblioteket för att ta del av utställningen på plats och ställe.
Det kom ett telefonsamtal och solen gick lika hastigt ner som den kom upp. I kväll är det min älskade farmor som upptar mina tankar. Hoppas du får en lugn och skön sömn i natt och att du kommer igen som du hittills gjort. Älskar dej.

2 kommentarer:

  1. Skall absolut se din utställning,väntar med spänning ! Hälsn Cita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är spännande för flera ska jag säga dej :)

      Radera