Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 10 oktober 2015

Träffat min bror


Det blev en så bra dag idag.
Jag har fått träffa min bror och hans mamma som var på besök hos farmor och bara det att få krama lillebror ger en sån lyckokänsla. Han är superfin.
Mot kvällen kom så äntligen solen fram som jag väntat på hela dagen och jag gjorde i ordning en väska med varm choklad och smörgåsar och vi begav oss ut med våra kameror. Jag har hundra bilder att gå igenom och timmen är sen och själv är jag småfrusen. Så det blir endast denna bild i kväll och förhoppningsvis flera i morgon. Men nu ska jag ha nåt varmt att dricka och få mej inlindad i pläden. Skön kväll på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar