Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 11 oktober 2015

Sten galen


Vår utflykt igår blev förstås till vårt favoritställe Tisskär.
Ett ställe jag inte kan få nog av och det finns alltid nåt att fotografera. Ett ställe som är som balsam för själen vilken årstid det än är. Det är väl inte så mycket att orda om utan jag släpper helt enkelt en bildbomb.















Sämre ställen kunde man väl vara på eller hur?
Och i dag har vi haft en söndag i den vanliga ordningen med promenad, matlagning de luxe och som pricken över i:et bjöd mamma oss över på eftermiddagskaffe.
Snart får man åter tänka på refrängen på denna helg och kanske avsluta dagen med en liten målning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar