Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 15 oktober 2015

Ordet jag ännu ej tänkt använda


Närbild av skolhuset i brist på annat.
Vi har ju höstlov från skolan och jag dräller runt här hemma. Skurar, putsar, ja sånt som inte alltid är så trevligt.
Men om vi ska ta fram nånting trevligt så blir jag tvungen att redan nu skriva ett ord som jag inte ännu tycker är så värst aktuellt, nämligen jul. Just det.
Vi har nämligen bokat oss en liten tripp gubben och jag, till självaste Stockholm här närmare jul.
Då ska jag äntligen få uppleva ett julsmyckat Stockholm, jul på skansen, gamla stan m.m
Träffa min bror och få härbärge hos hans mamma. Så mycket trevligheter att se fram emot. Har kollat runt på bilder på nätet och just nu känns det som en evighet, men veckorna går i en rasande fart och snart är vi där. Känns bra att ha nåt att se fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar