Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 28 oktober 2015

På kaffe



I kväll bjöd vi in oss själva till storebror.
Det blir ju så att han kommer hem när han känner för det och det betyder en gång i veckan på mat typ. Väldigt sällan är det så att vi besöker honom och ibland känner jag att nu vill jag verkligen hem till honom och se hur han har det. Så i kväll tog vi korvsoppa och nybakta chokladmuffins med oss och for på kaffe och te för min del. En riktigt trivsam stund blev det.
Annars kör jag med huvudvärk från hell och bryystbränno delux så jag tar just natt och hoppas på bättre tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar