Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 24 oktober 2015

Urvriden disktrasa


Ja hohho nu är skoltösen trött.
Som en urvriden disktrasa kom jag hem och var småsur och vrålhungrig. Efter lite mat i skenet av stearinljus med gubben och sonen återfick jag mitt vanligtvis så goda humör (höhö).
Och jag kan ärligt säga att jag är väldigt trött på både tissar och rumpor efter att ha stirrat och försökt avbilda dem i ca 10 timmar. På torsdag kör vi igen.
Men tills dess måste jag försöka mej på nåt annat, saknar akrylen nu.
Jag offrade i alla fall min matpaus till att gå en rask promenad in till centrum och jaga höstskor. Hittade till sist ett par helt snygga riekers stövlar och är glad att jag nu har nåt annat än tunna tygskor från halpis.
Resten av kvällen, om jag hålls vaken ska jag hetsäta glass och chips bara för att jag kan och jag är så worth it efter denna dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar