Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 25 februari 2016

Att längta ut


Oj så jag har längtat ut i dag när jag sett hur solljuset flödat genom smutsiga fabriksglas.
Längtan är ju som störst när det inte går för sej. Längtan efter snörika skogsvägar med en älskad hund. Lite lite sol fanns kvar när vi kom hem men vi är ännu inte riktigt där när man kan njuta kvällsljus en bra bit efter arbetet. Men snart så, vi har ju nästan lagt februari bakom oss.
Trots min enorma längtan ut i det fria så har det varit en intressant dag. Jag har haft lite samarbete som gått över förväntan och nu känns det smått pirrigt. Visst vore det fint om några av mina galna ideer skulle ros i land istället för att bara svamla omkring och ta energi ur en redan hårt prövat hjärna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar