Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 26 februari 2016

Nej se en fredag!


Så var vi här igen. Veckans bästa kväll, fredag.
Snön har yrt omkring hela dagen och Zeb var som ett litet snömonster efter dagen.
Det blev snöröjning direkt vi kom hem, jag sträckte mej så långt som till trappan. Gick hellre in och fixade äkta fredagsmat Tortillas. Min och lillebrors favoritmat medan andra rynkar på näsan och gör något eget. Fritt fram. På kylskåpet står Todays menu choice: "Take it or leave it"
Kvällens to do list består bl.a av chilla, basta och lära sej en ny telefon. Räcker gott och väl till om ni frågar mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar