Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 19 februari 2016

Fredagströtta tulpaner


Det har varit mycket tulpanbilder den senaste tiden jag vet.
Men de är ju så vackra i hela processen mellan knoppar och tills kronbladen faller av. Den här buketten har stått sej en vecka nu men går på sista versen. 10 st tulpaner för 3.90 har gett mej en enorm njutning varje dag. Borde se till att få hem en fräsch bukett i morgon.
Vi har fredag kväll och känslan är bara wow!
Lediga dagar, sovmorgnar, jag får göra vad jag vill tid... Så otroligt skönt.
Träskivan ni såg i går har jag grundat med vit färg och den är torr nu. Ingen heltäckande vit utan mera för att ljusa upp. Har tänkt fortsätta arbeta med den i kväll för skissen är klar.
Så om tulpanerna är lite trötta så är jag desto piggare på att fånga helgen och ledig tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar