Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 1 februari 2016

Februari


Så är vi redan i februari och man undrar hur det nu gick så här?
Januari for i ett huj och med den här farten har vi snart våren här.
Jag har så längtat till min stickning i dag och så när man kommer hem går klockan i en rasande fart och det är hundra och en sak som ska och måste göras och plötsligt har man inte så mycket av den där tiden man trodde sej ha förrän sängen kallar.
Det är konstigt med dessa måsten hur de förtar en vanlig vardag. Men det är det förbenade ekorrhjulet som man springer sej slut i, dag ut och dag in.
Men strunt i det för nu har jag verkligen inga måsten mer i dag. Nu gör jag bara det jag längtat efter.
Stickar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar