Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 3 februari 2016

Redan onsdag


Så har onsdagen nästan gått och det betyder att mer än halva arbetsveckan är till ända.
Försöker tänka positivt här trots att det är flunsa och feber i huset. Än så länge har jag inga känningar av varken snuva eller hosta men svårt att hålla sej från bobborna mellan fyra väggar.
I går kväll var det skola  och ibland har man nog verkligen svårt att hålla ångan uppe och vara inspirerad. Nu har jag nog varit på så många artist talks att jag vid det här laget kan säga att jag aldrig någonsin kommer att bli en fullfjädrad konstnär. Min hjärna har nämligen inte hittat sådana banor som gästkonstnärerna har. Mest sitter jag som ett stort frågetecken och fattar inte var konsten i konsten finns. Fattar inte hur det tänker helt enkelt. Nåja de med sitt och jag med mitt.


Gillar så mina nykomlingar till kaktusar. Söta så länge man inte kommer i beröring och känner mej trendigare än nånsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar