Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 13 januari 2019

Allt är återställt


Vi har också i dag belönats med sol.
Efter att har farit omkring med dammsugaren i huset så blev det en skogstur. För det mesta är vi alldeles själva Zeb och jag på våra turer men i dag var det plötsligt fem hundar på bara några meters radie.


Till och med elstolpar och ledningar blev vackra i dag och fick mej att stanna för att ta en bild.

Och ungdomarna har varit samlade med oss kring köksbordet och vi bjöd på hamburgare och batat franskisar. Och vi kvinnor konstaterade att ordningen är återställd och allt är som det ska vara när vi kramade om varandra. Och jag fick vara som den hönsmamma jag är, med utbredda vingar och alla de mina samlade under dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar