Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 6 januari 2019

Årets bästa dag


Årets bästa dag titulerar jag denna söndag.
Vi har fått ha hem båda pojkarna på söndagslunch. Fått höra om Thailandsresan och se bilder. Om möten med elefanter apor och en orm. Med sej hade han en vacker silkesscarf till mej, med elefanter på naturligtvis.


Ändrar i färg beroende hur ljuset faller.

Har också gjort premiärturen på skidor. Gick trögt och bolldade under skidorna. Kände mej inte särskilt graciös i spåret och var glad att jag kunde skylla på att jag måste in och skala potatis. Men jag kommer igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar