Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 4 januari 2019

Årets första fredag


Årets första fredag och den sitter lika gott fast bara tre arbetsdagar är utförda.

Jag har tagit nytt passfoto och vi har handlat helgmaten.
I morgon ska det mesta av julen bort och det ser jag lika mycket framemot som när jag drog fram det. Granen stannar absolut ännu. Finns inget mysigare än att sladda i kontakten när man kommer hem efter en arbetsdag eller en helgmorgon då man får ta det lilla lugna.
Största orosmolnet nu är om flyget alls lyfter hemåt i morgon med vår Thailandsresenär. Alltid ska det vara nått som skaver.
Ska i alla fall koppla av nu och vi har blivit försäkrade om att vi kan sova lugnt i natt. Knäpper mina knubbiga händer en extra gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar