Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 10 januari 2019

Blåskväll


Vinden viner utanför fönstren. Så hårt att jag knappt orkar hålla fast ytterdörren när vinden tar fart.
Varför nu detta?
Har målat knoppbrädor, i guld och vitt beroende på var de ska skruvas upp sedan. De tycks finnas överallt i inredningar nu och jag har länge tänkt att jag har grejer som jag gärna skulle se får finnas framme. Mycket av det gamla kommer tillbaka. Tex en färggrann rya skulle jag gärna ha på väggen i vardagsrummet. En färgklick som skulle bringa värme bland det gråa bruna och svarta.


Zeb har fått extra mycket kärlek i kväll. Pälsvård, tassvård, närhet och pussar. Mammas älskade liten <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar