Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 18 januari 2019

Fredagslycka


Härligt pudrig snö som har kommit och det är riktigt vackert ute.
Men kallt, så kallt att vi skippade handlandet i kväll och hoppas på mildare väder under morgondagen. Zeb myste i soffan och vi njöt av att fredagskvällen var här.


Tände ljus och kockade ihop en god middag. Så skönt att sitta vid köksbordet med känslan att ha all tid i världen.


Och jo, jag kunde naturligtvis inte hålla mej. Fick lite bättre känsla för leran i kväll fast det är långt ifrån bra. Men fyra lyckade av sex försök får jag vara nöjd med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar