Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 30 januari 2019

Gryn i alla linser


Årets hittills grynigaste bild men håll till godo.

Det är gryn i alla linser i kväll. Mina ögon är som de skulle vara fulla av gryn, de är trötta och jag går omkring och tirar. Det blir en tidig kväll.
Jag har gått omkring med dammvippan, picklat rödlök, hängt om några tavlor, beskickat två krukor och messat med en ny bekantskap som ska besöka oss på söndag och vi ska bjuda på mat.
Däremellan har vi tittat på klipp från Florens på nätet och drömt oss bort en stund. Florens och Pisa som vi ska besöka i vår. Så underbart att ha något äventyr som väntar bakom hörnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar