Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 7 januari 2019

Jag har gjort det!


Oj så jag har velat hit och dit, fram och tillbaka.
Bestämt mej men ångrat i nästa stund. Gör jag rätt? Kommer jag att använda tillräckligt? Var ska jag hålla till? Finns det utrymme? (det finns det inte men...)
Så här har jag hållit på i ett par månader nu trots att jag öronmärkt pengar för projektet. Varför denna beslutsångest kan man fråga sej. Vi lever ju trots allt här och nu och inget ska skjutas upp på framtiden.
Så, jag har beställt en drejskiva!!! Åh! Jag ska få möjlighet att dreja sneda och vingliga saker alldeles själv här hemma. Drömmen alltså.
Och det är så mycket jag inte vet, säkert sånt jag inte tänkt på. Men tänker att det är bäst att inte tänka så mycket utan bara köra på nu. Det mesta går att läsa sej till, sen har jag ju min drejande vän som stöttat och av misstag borde t.o.m jag lära mej.
Inget är som väntans tider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar