Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 5 juni 2019

Alla blir glada


Efter ett svettigt arbetspass med huvudsyssla, mellanarbete och kaffekokning där dessutom kaffeapparatskiten gjorde nån form av explosion (såg åtminstone ut så) och jag städade den i en timme...pust, nu tar vi punkt.
Ja alltså det har varit lite mycket på arbetet i dag och svetten har runnit konstant. Då var det skönt att komma hem och fräscha till sej för att sen hämta hem ett par kassar med mat och köra via Petterssons trädgård.


Köpte sommarblommor och gurkplantor. Bära eller brista men nu ska allt i ordning här.
Million Bells och petuniorna ska vara under tak så fast det regnar och är svalt gör det inte så mycket.
Men just nu är det sommarvärme och jag njuter av iste mellan rundorna. Glad över blommorna precis som humlorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar